Palautusehdot


Kuluttajana sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi Suomen kuluttajansuojalain mukaisesti. Voit peruuttaa tilauksen ilmoittamalla siitä meille viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta tai, jos toimitus tapahtuu useammassa erässä, viimeisen erän vastaanoton jälkeen. Jos tuotteita toimitetaan säännöllisesti, aika lasketaan ensimmäisen toimituserän vastaanotosta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen valexpyoraoy@gmail.com tai palautettavan tuotteen mukana tulevalla kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee ainoastaan tuotteita, jotka ovat alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja palautusta varten huolellisesti pakattuja.
Jos tilaus peruutetaan, tavarat tulee palauttaa meille viipymättä ja viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen lähettämisestä. Palautuksesta mahdollisesti syntyvät kulut ovat asiakkaan vastuulla, eikä näitä palautuskuluja hyvitetä.
Palautamme maksusuoritukset samalla maksutavalla, jota käytit tilausta tehdessäsi, mahdollisimman pian kuluttajansuojalain mukaisesti.
Tarkistus, virheet ja ongelmatilanteet
Tarkista toimitus heti sen saavuttua. Jos tuote on vaurioitunut, kadonnut kuljetuksen aikana tai se ei vastaa tilaustasi, ilmoitathan tästä meille mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän sisällä. Virheellisten toimitusten osalta toimimme kuluttajansuojalain virhevastuusäännösten mukaisesti.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa mielellään kaikissa tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse:
Sähköposti: valexpyoraoy@gmail.com
Puhelin: +358 40 837 1646
Riitatilanteet
Pyrimme ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet neuvotteluteitse. Jos asia ei kuitenkaan ratkea keskustelemalla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi osoitteessa www.kuluttajariita.fi. Ennen kuin otat yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, tulee sinun olla yhteydessä maistraatin kuluttajaneuvontaan osoitteessa www.kuluttajaneuvonta.fi.
Made on
Tilda